Czy gadżety reklamowe są wciąż skuteczne w erze Internetu?

W erze Internetu, kiedy większość działań marketingowych przenosi się do świata wirtualnego, gadżety reklamowe wciąż pozostają skutecznym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych...

Ochrona środowiska a prowadzenie firmy – o czym trzeba pamiętać?

Ochrona środowiska jest jednym z najważniejszych wyzwań, przed jakimi stoi współczesny świat. W ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci coraz więcej firm zaczęło dostrzegać...

Projektowanie obiektów za granicą – czy różni się od Polski?

Zapewne większość osób ma świadomość tego, że projektowanie jakichkolwiek obiektów budowlanych to spore wyzwanie. Konieczne jest przestrzeganie wielu reguł i przepisów. Zaprojektowanie...

Wartość środka trwałego – jak go określić?

Każdy przedsiębiorca po zakupie tak zwanego środka trwałego musi go sklasyfikować i dodać do swojego majątku. Aby to zrobić, należy prawidłowo ocenić...

W jakich branżach wykorzystuje się wózki widłowe?

Zapotrzebowanie na wózki widłowe jest ogromne od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak w jakich branżach wykorzystuje się tego typu wózki? W poniższym...

Rekrutacja e-commerce. Czy warto zdecydować się na pomoc firmy zewnętrznej?

E-commerce, czyli inaczej handel elektroniczny, to bardzo szybko rozwijający się sektor. Co się z tym wiąże - znacznie zwiększyła się podaż na...

Kontrola drogowa – kiedy nie przyjąć mandatu?

Jazda samochodem nakłada na nas wiele obowiązków. Odpowiadamy m.in. za osoby uczestniczące w ruchu drogowym oraz pasażerów. Poza tym, jesteśmy zobowiązani do...

Numizmaty będące częścią wielu inwestycyjnych portfolio

Tego rodzaju forma kruszcu, stała się powszechna na rynku od drugiej połowy lat 60. To więc wystarczająco dużo czasu, by niektóre z...

Jak grać na giełdzie? O czym pamiętać?

Chociaż inwestowanie na giełdzie wydaje się strasznie skomplikowane i dostępne tylko dla nielicznych, to wcale tak nie jest, gdyż swoich sił może...

Na czym polega skuteczny marketing baz danych?

Marketing baz danych (ang. database marketing) to marketing bezpośredni, polegający na zbieraniu danych potencjalnych i obecnych klientów, a następnie dokładnej analizie. Marketing...

Przeczytaj również