Jak przygotować kampanię w mediach społecznościowych?

W działaniach kampanii online wykorzystywane są różnorodne narzędzia i aplikacje, które stale ulegają reaktualizacjom. Do niedawna Facebook był jedynie internetową platformą komunikacyjną, a dziś wiele firm wykorzystuje go jako element opracowywanych strategii marketingowych. Zasadniczym celem SMM jest dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorczej i zwiększenie ruchu na konkretnej domenie.

Rodzaj strategii

Social media marketing jest pojęciem dosyć szerokim ze względu na rozwój platform, zrzeszających dużą liczbę użytkowników. Obecnie ponad cztery miliardy internatów korzysta z Facebooka, dlatego uzupełniono jego program działania o system zbliżony do formuły Google Ads. Planując swoje działania w mediach społecznościowych, trzeba jednak wiedzieć, jakie narzędzia chcemy wykorzystać oraz jaki rodzaj relacji z klientami nas interesuje. Korzystając z usług agencji Tears of Joy możemy stworzyć przekaz oparty na atrakcyjnej historii marki. To dobra metoda, by wyróżnić się spośród innych brandów. Unikniemy również ryzyka zignorowania reklamy przez użytkowników danego medium.

Odpowiednia platforma komunikacyjna

Wybór nośników treści zależy od tego, jaki cel chcemy osiągnąć. Warto wziąć pod uwagę popularność kanału oraz rodzaj sektora, w którym nasza firma się specjalizuje. Najpopularniejsza social media to:

Facebook (publikowanie postów, zdobywanie polubień, kontrola liczby obserwujących użytkowników)

  • Twitter (wiadomości tekstowe, tagowanie)
  • Instagram (zdjęcia)
  • YouTube (filmy)
  • Google + (kontakty)
  • LinkedIn (budowanie sieci, rozwój zawodowych predyspozycji)
  • Tumbir (publikowanie tekstów)
  • Pinterest (wskazówki, selekcja materiałów wizualnych)

Informacje udostępniane na platformach powinny być nie tylko atrakcyjne, ale i wiarygodne. Pamiętaj, że strategia social mediów to część Twojego wizerunku rynkowego Korzystaj z mobilnych aplikacji oraz nowoczesnych narzędzi, które właściciele witryn nieustannie reaktualizują. Social media umożliwiają również organizacje zbiórek publicznych. To doskonała okazja, by pokazać swoim odbiorcom, że jesteś zaangażowany i traktujesz ich poważnie.

Jak przygotować kampanię w mediach społecznościowych?
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here