Powiadomienia push to mocny konkurent email marketingu. Są formą komunikatów, wysyłanych użytkownikom, za pomocą witryn internetowych. Pojawiają się nawet wtedy, kiedy obecnie nie korzystają z przeglądarki, jednak musi być ona włączona. Szybkie i krótkie wiadomości mogą informować konsumenta o zniżkach i innych okazjach, na które warto zwrócić uwagę.

Czym są i z czego składają się powiadomienia typu push?

W świecie internetowym, w którym konsumenci co chwilę są atakowani informacjami z różnych stron, potrzeba było czegoś, co w szybki i prosty sposób przekaże jedną z nich. Pomysł na powiadomienia push powstał w 2015 roku, a chodziło w nim o to, aby przeładowany konsument informacjami, mógł zwrócić uwagę konkretnie na tę, którą chce mu przekazać autor strony. Powiadomienia push, uznawane są przez klientów PushAd za bardzo dobre narzędzie marketingowe. Przede wszystkim dlatego, że wiadomości pojawiają się w formie alertów na komputerze i nie potrzeba do tego otwartej przez konsumenta strony internetowej nadawcy wiadomości. Składają się z tytułu, krótkiej treści, adresu URL, ikony powiadomienia oraz przeglądarki.

Jak powiadomienia push wykorzystuje się w marketingu?

Aby takie powiadomienia pojawiały się na urządzeniu użytkownika, musi on samodzielnie kliknąć „zezwól” w pojawiającym się okienku. Takie okno pojawia się automatycznie, a przyzwyczajony do zamykania różnych okienek (w tym plików cookie) użytkownik, często bez wcześniejszego i dokładnego przeczytania zamyka je, tym samym nieświadomie, zezwalając na późniejsze powiadomienia. Powiadomienia push najczęściej wykorzystywane są przez marki do takich działań jak: powitanie nowych klientów, promocja ofert specjalnych, informowanie odbiorców o ważnych dla marki wydarzeniach oraz oczywiście potwierdzanie ważnych transakcji, jak np. prośba o recenzję produktu bądź usługi. Na tego typu marketingu nie trzeba się samodzielnie znać, wykwalifikowany zespół firm marketingowych jak np. PushAd, zajmie się całym procesem wysyłania powiadomień push. Jest to niewątpliwie najchętniej wybierana ostatnio forma przekazywania informacji dla użytkowników stron, która generuje znaczne przychody.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj