Kiedy przedsiębiorca poszukuje pracownika, to coraz częściej wymaga od niego umiejętności związanych z marketingiem czy sprzedażą. Dlatego jeśli Ty ubiegasz się o jakąś pracę, to dobrze byłoby znać chociaż jakieś podstawy związane z takimi strategiami. Samemu ciężko byłoby się nauczyć zasad marketingu, dlatego w takiej sytuacji dobrym pomysłem może okazać się udział w szkoleniu marketingowym. Nasza firma 4DL organizuje takie szkolenia. Jeśli chcesz dowiedzieć się co wchodzi w ich skład, a także czy warto wziąć w nich udział, to przeczytaj poniższy artykuł.
Co wchodzi w skład naszej oferty szkoleń marketingowych?
Nasza firma już od wielu lat zajmuje się marketingiem, dlatego postanowiła również dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami z innymi osobami i firmami, które chcą poszerzyć swoje zdolności. Z naszej strony oferujemy profesjonalne i kompleksowe szkolenia marketingowe, które prowadzone są przez specjalistów z branży marketingowej. Całe szkolenie dzieli się na 4 etapy, w skład których wchodzą:
Marketing internetowy
Podczas tych zajęć zdobędziesz wiedzę na temat kreowania wizerunku Twojej firmy w Internecie. Dowiesz się z jakich narzędzi należy korzystać przy wykonywaniu takich działań. A także poznasz kanały, w których będziesz mógł zareklamować swoją firmę. Oprócz tego nauczysz się wielu ważnych cech, które pomogą Ci zbudować świadomość o Twojej marce i będziesz w stanie utworzyć reklamy, które zachęcą użytkowników do zakupu danego produktu lub usługi.
Social Media
Natomiast w tym przypadku nauczysz się jak szybko dotrzeć ze swoją ofertą do odbiorców, którzy później staną się potencjalnymi klientami. Poznasz sposoby na to jak zwiększyć zaangażowanie swoich odbiorców w mediach społecznościowych. A także dowiesz się dlaczego posiadanie fanpage’a na jednym z serwisów społecznościowych może okazać się korzystnym rozwiązaniem dla Twojej firmy.
Nowoczesny Marketing
Jeśli chodzi o ten etap, to zdobędziesz tutaj wiedzę na temat wyszukiwarek internetowych i ich możliwości reklamowych. Poznasz także definicje pojęć SEM, SEO czy też PPC. Dowiesz się czym jest analityka internetowa i jakie działania ona obejmuje. Ponadto dzięki temu szkoleniu poznasz nowe trendy, które królują obecnie w marketingu.
Reklama Google Ads
W tym etapie szkolenia dowiesz się na czym polega reklama w Internecie, a także czym są organiczne i płatne wyniki w wyszukiwarce Google. Oprócz tego dowiesz się więcej o algorytmach wyszukiwarek i o tym jaki mają one wpływ na Twoją witrynę internetową. A przede wszystkim poznasz podstawowe możliwości jakie oferuje Google Ads.
Podsumowanie – dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu marketingowym?
Uwzględniając wszystkie powyższe informacje, to dzięki udziałowi w takim szkoleniu masz szansę na zdobycie solidnej dawki wiedzy z zakresu marketingu. Jeśli dopiero wgłębiasz się w tajniki marketingowe, to może okazać się to naprawdę bardzo dobrym początkiem. A przy współpracy z naszą firmą 4DL będzie to jeszcze bardziej możliwe. Dlatego nie czekaj dłużej i zapisz się już dziś na nasze szkolenie.