Ulotki to wciąż jedna z najpopularniejszych form reklamy. Aby zwiększyć ich widoczność dla odbiorców, a przez to zachęcić ich do zapoznania się z nimi, należy je odpowiednio wyeksponować. W tym zadaniu pomogą nowoczesne stojaki. Sprawdź, jakie są ich rodzaje i które warto wybrać.

Stojaki stojące

Wolnostojące stojaki na ulotki to praktyczne i estetyczne rozwiązania, które sprawdzą się w każdym sklepie i punkcie usługowym. Pozwalają na prezentowanie materiałów informacyjnych i reklamowych drukowanych w różnych, również większych, formatach. Są polecane do prezentowania ulotek, gazetek, katalogów reklamowych i folderów informacyjnych odbiorcom. Różne rozmiary oraz formy – zarówno klasyczne, jak i bardziej nowoczesne – umożliwiają wybór ekspozytora najlepiej dopasowanego do specyfiki danego biznesu.

Stojaki te są szczególnie przydatne do umieszczania informacji np. przy wejściu do sklepu i firmy usługowej albo przy konkretnej kategorii produktów w placówce handlowej. Stanowią uniwersalne i praktyczne rozwiązanie o dużej skuteczności reklamowo-informacyjnej. Jednocześnie ich elegancki wygląd powoduje, że świetnie uzupełniają i wzbogacają aranżację każdego wnętrza.

Stojaki składane

Ciekawym rodzajem stojaka na ulotki jest wariant składany. W ofercie firmy Progres Displays znajdziesz nowoczesne modele chowane w dołączonej do zestawu torbie bądź walizce, co ułatwia ich transportowanie i przechowywanie. Praktyczne akcesoria doskonale prezentują się zwłaszcza podczas różnego typu imprez branżowych, targów, eventów i innych wydarzeń. Sprawdzają się wszędzie tam, gdzie firma chce zaprezentować swą ofertę i wypromować markę.

Stojaki efektownie eksponują ulotki, katalogi, foldery, plakaty i inne nośniki reklamy. Różne wysokości i rozmiary pozwalają na wybór produktu najlepiej odpowiadającego potrzebom danego przedsiębiorcy. Ich rozkładanie i składanie jest bardzo łatwe i wygodne. Wykonanie z wysokiej jakości materiałów wpływa na wytrzymałość i trwałość akcesoriów. Składane ekspozytory stanowią polecane narzędzia przy tworzeniu koncepcji wizualnych związanych z działaniami promocyjno-reklamowymi.

Potykacze na ulotki

Przydatnym akcesorium służącym prezentowaniu materiałów reklamowych jest potykacz na ulotki. To praktyczne rozwiązanie łączące w sobie zalety klasycznej tablicy reklamowej ze stojakiem na ulotki. Potykacze składają się z dwóch stojących tablic, połączonych ze sobą u góry zawiasami, przypominających kształtem literę A. Mają specjalne kieszenie przeznaczone do ekspozycji ulotek i katalogów. Są lekkie, a jednocześnie stabilne, co zapobiega ich przesuwaniu przez wiatr czy przechodniów. Kieszenie są zawieszone na metalowym stelażu pod odpowiednim kątem, co sprawia, że gazetki i foldery są dobrze wyeksponowane i widoczne dla gości.

Potykacze są dwustronne, co zwiększa ich funkcjonalność i pozwala na umieszczenie podwójnej liczby ulotek. Dzięki temu materiały reklamowe są lepiej widoczne dla klientów – zarówno osób wchodzących, jak i wychodzących ze sklepu czy z punktu usługowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj