Męska skórzana torba kojarzy się nie tylko z ponadczasową elegancją i wygodą, ale również z profesjonalizmem. Niezależnie od tego, czy w Twoim miejscu pracy obowiązuje sztywny dress code czy stawia się na luźny look – z pewnością wysokiej jakości galanteryjny dodatek okaże się niezastąpionym atrybutem Twojego wizerunku. Jednak jaką torbę wybrać do pracy? Elegancką aktówkę, funkcjonalną torbę roboczą, starannie wykonaną saszetkę czy może casualową listonoszkę? W dzisiejszym wpisie rozwiejemy wszystkie wątpliwości!

Aktówka, teczka – czy tylko dla biznesmena?

Aktówka i teczka to akcesoria, w których kładzie się wysoki nacisk na funkcjonalność i pojemność. Są przeważnie wykonane z matowej lub półmatowej skóry i utrzymane w klasycznej palecie barw, więc doskonale komponują się z garniturem, koszulą i krawatem. Nic więc dziwnego, że stanowią ulubiony dodatek każdego biznesmena. Aktówka i teczka sprawdzą się jednak również u prawników, wykładowców uniwersyteckich, pracowników korporacji, a także w miejscach, gdzie panuje formalny dress code.

Aktówka ma zwykle od dwóch do trzech komór wewnętrznych, a pod jej klapą znajdują się dwie kieszenie. Dodatek mieści format A4, dlatego bez problemu przetransportujesz w nim ważne dokumenty, drugie śniadanie czy laptop. Z kolei teczki przeznaczone są dla osób, które spotykają się z klientami i zawsze muszą mieć pod ręką plik dokumentów, miejsce na dwa długopisy oraz wizytówki. Dla większej wygody w wielu modelach aktówek i teczek, oprócz poręcznej rączki, dodaje się również długi pasek.

Torba robocza – organizacja i wygoda

Torba robocza to z pewnością wymarzone akcesorium dla tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają wygodę i cenią dobrze zaprojektowane organizery. Nie jest przesadą powiedzenie, że w tym dodatku każdy przedmiot znajdzie swoje miejsce. Dzięki pojemnym przegródkom zabierzesz ze sobą do pracy laptop, a także teczki z dokumentami. Dużo mniejszych kieszonek bez kłopotu pomieści chusteczki, pendrive’y, długopisy czy inne akcesoria biurowe. Torba robocza wyposażona w rączkę oraz pasek to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cały dzień muszą się przemieszczać i żyją w ciągłym ruchu. Dla kogo będzie to niezastąpiony dodatek do pracy? Dla pracowników korporacji, gdzie zwykle panuje styl smart-casualowy.

Listonoszka – elegancka, a jednocześnie na luzie

W Twoim miejscu pracy istnieje swoboda w sposobie ubierania się? Lubisz nienachalną elegancję połączoną z casualowym lookiem? W takim razie powinieneś sięgnąć po listonoszkę, która jest dostępna nie tylko w wielu kolorach i fasonach, ale także rozmiarach. Metalowe dodatki i pomysłowo rozmieszczone kieszenie nadają świeżości stylizacji. Ponadto mnogość dostępnych modeli sprawia, że każdy znajdzie torbę odpowiadającą jego indywidualnym potrzebom. Listonoszka to ulubiony dodatek pracowników branż kreatywnych. Jej uniwersalność sprawdzi się zarówno w pracy, jak również podczas spotkań na mieście ze znajomymi.

Saszetka – gdy masz niewiele do zabrania

Saszetki, podobnie jak listonoszki, są dostępne w różnorodnych odsłonach. Sprawdzą się u mężczyzn, którzy do pracy zabierają dosłownie kilka przedmiotów. Ten mały, aczkolwiek pojemny dodatek pomieści klucze, telefon czy chusteczki i nie ograniczy przy tym swobody ruchów. Praktyczny, regulowany pasek pozwala dopasować wysokość noszenia torby. Warto też zauważyć, że saszetka prezentuje się estetyczniej niż przeładowane kieszenie kurtki czy przewieszona wokół bioder nerka.

Elegancka aktówka, praktyczna torba robocza, casualowa listonoszka czy minimalistyczna saszetka? Bogactwo skórzanych męskich toreb, które dodadzą Ci szyku w pracy, znajdziesz na stronie sklep-torebki.pl.

Źródło zdjęć: sklep-torebki.pl, shutterstock.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj