Osoby, które prowadzą sklepy internetowe, bez względu na branżę, muszą przywiązywać dużą uwagę do tego, by ich klienci byli zadowoleni. Muszą zatem dopełnić wszelkiej staranności, aby zamówienie zostało zrealizowane szybko i sprawnie. Duże znaczenie ma także kwestia dostawy towaru do klienta.
Formy dostawy, co zaproponować?
Podczas zakupów wiele osób zwraca uwagę nie tylko na cenę i jakość produktów, ale także na koszt i czas dostawy. Wiadomo, nikt nie chce przepłacać ani czekać na przesyłkę bardzo długo. Standardem w sklepach internetowych są obecnie paczkomaty oraz dostawy kurierem. Wielu sprzedawców decyduje się również na utrzymanie opcji wysyłki pocztą, ze względu na preferencje części klientów.
Wysyłka kurierem- jakie ma zalety?
Jednakże dla firm zajmujących się sprzedażą internetową, doskonałym rozwiązaniem są oferty firm kurierskich, które odbierają przesyłki bezpośrednio od sprzedawcy. Jest to duża wygoda i oszczędność czasu, a także niewątpliwa korzyść logistyczna, gdyż przygotowane paczki trzeba do wysyłki zawieźć i nadać. Zatem jeśli przesyłki odbierane są bezpośrednio u sprzedającego, to jest to doskonałe rozwiązanie, ułatwiające prowadzenie działalności. Wysyłka kurierem przez sendit niesie ze sobą dodatkowe korzyści. Sprzedający nie musi wiązać się umową z wybraną firmą kurierską, lecz może korzystać z oferty partnerów firmy sendit. Takie rozwiązanie daje przedsiębiorcy dodatkowe korzyści, związane z elastycznością działania. Prowadząc handel internetowy warto rozważyć korzystanie z sendit, którzy mają przygotowaną specjalną ofertę dla klientów biznesowych.
Oferta biznesowa
Dla klientów biznesowych firmy przygotowują często specjalne, indywidualne warunki współpracy. W ofercie podkreślane są główne atuty firmy, takie jak niezawodność oraz bezpieczeństwo nadawanych przesyłek. Dla tych, którzy decydują się na stałą i regularną współpracę często istnieje możliwość negocjacji korzystnych warunków współpracy oraz szeroki wybór dodatkowych opcji wysyłki.