Skuteczna promocja treści i wyróżnienie marki na tle innych nie jest dzisiaj łatwym zadaniem. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że odbiorcy są ze wszystkich stron poddawani wpływowi komunikatów reklamowych. Przekłada się to na wyższą odporność ludzi na takie bodźce, a dla marketingowców oznacza konieczność włożenia większego wysiłku w celu ściągnięcia ich uwagi. Na tym tle filmy reklamowe i, szerzej mówiąc, video marketing wyróżniają się na plus. Dlaczego warto postawić na spoty reklamowe? W jakiej formie możesz wykorzystać je, planując działania contentowe?

  1. Film reklamowy – zalety
  2. Różne formy spotu reklamowego
  3. Jaki powinien być skupiający uwagę spot reklamowy?

Zanim jednak produkcja spotów reklamowych dla twojej firmy ruszy, warto poznać kilka zasad, które w istotny sposób zwiększą szansę na pozytywny rezultat kampanii. O części z nich wspomnimy tutaj. Więcej przeczytasz na: http://filmowaniereklam.pl/oferta/spoty-filmy-reklamowe/.

Film reklamowy – zalety

Jakie istotne zalety mają filmy reklamowe? Przede wszystkim to uniwersalny, wszechstronny i szybki sposób na przekazanie klientom sporej dawki informacji na temat firmy czy produktu. Postać wizualna oznacza, że jesteś w stanie przykuć uwagę potencjalnego kupującego czy zamawiającego usługę na tyle, by obrazowo przekazać mu najważniejsze dane. Obraz jest zdecydowanie bardziej sugestywny niż sam dźwięk czy tekst reklamy.

Warto wspomnieć, że filmy promocyjne możesz wykorzystać także w mediach społecznościowych. Obecnie algorytmy wszystkich social mediów skupiają się na obrazie i na wideo, dlatego wpiszesz się w obowiązujące trendy.

Różne formy spotu reklamowego

W błędzie jest jednak ten, komu film promocyjny kojarzy się z nudną reklamą wyświetlaną w telewizji w przerwie filmu. Reklama video przybiera dzisiaj najróżniejsze, intrygujące formy, często rozchodzące się viralowo. Możesz zdecydować się na:

  • film produktowy – demonstracja produktu,
  • film instruktażowy – prezentacja z wyjaśnieniem, tutorial, instrukcja w formie wideo,
  • making off – kulisy powstawania jakiegoś produktu czy sesji zdjęciowej,
  • reklama zasięgowa – promocja mająca dotrzeć do szerokiego grona odbiorców,
  • recenzje klientów.

Jak widać, produkcja spotu reklamowego to wiele możliwości.

Jaki powinien być skupiający uwagę spot reklamowy?

Jakie warunki musi spełnić dobry spot reklamowy? Takich czynników jest wiele, a wszystkie je można sprowadzić do postulatu równowagi. Rzecz w tym, by przyciągnąć uwagę widza, ale nie zmęczyć go, nie zanudzić, nie przytłoczyć nadmiarem treści.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj