tablice reklamowe

Tablice reklamowe gwarancją skutecznej reklamy

0
Jeśli szukasz reklamy zewnętrznej, która dzięki swojej wszechstronności sprawdzi się w każdej branży, skutecznie promując szeroki zakres produktów, usług lub miejsc, to zdecydowanie powinieneś...

ING Lease sfinansował stacje ładowania samochodów elektrycznych

0
Stacje ładowania samochodów elektrycznych, uruchomione przez innogy Polska oraz ING Bank Śląski na terenie CH Janki, zostały sfinansowane przez ING Lease.   Na terenie Centrum...

Mentos wyrusza w wakacyjne tournée po Polsce

0
To główny punkt kampanii promocyjnej nowej edycji Mentos Say Hello, która odbędzie się w popularnych turystycznych miejscowościach. Akcja połączona z samplingiem będzie dodatkowo wspierana...
ABC dobrze przeprowadzonej kampanii na Facebooku

ABC dobrze przeprowadzonej kampanii na Facebooku

0
Facebook jest potężnym narzędziem marketingowym, które pozwala na przyciągnięcie wielu nowych klientów zainteresowanych daną ofertą. Na co warto zwrócić uwagę podczas prowadzenia kampanii reklamowych...

Powiadomienia push – nieocenione wsparcie w zainteresowaniu klienta

0
Powiadomienia push to mocny konkurent email marketingu. Są formą komunikatów, wysyłanych użytkownikom, za pomocą witryn internetowych. Pojawiają się nawet wtedy, kiedy obecnie nie...

Video marketing – czym jest?

0
Zastanawiasz się, jak przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów swojego biznesu? Chcesz promować swoje usługi bądź produkty w ciekawej formie? Dowiedz się, czym jest video...

Czy gadżety reklamowe są wciąż skuteczne w erze Internetu?

0
W erze Internetu, kiedy większość działań marketingowych przenosi się do świata wirtualnego, gadżety reklamowe wciąż pozostają skutecznym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Dzięki...
reklama na bawelnianych gadzetach

Reklama na bawełnianych gadżetach – czy to dobry pomysł?

0
Dobry gadżet reklamowy powinien budować pozytywny wizerunek marki i trafiać w gusta konsumentów. Ci lubią z kolei przede wszystkim praktyczne produkty, z których mogą...

Skuteczna współpraca z agencjami reklamowymi – klucz do sukcesu marketingowego

0
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie reklamy, gdzie konkurencja jest nieubłagana, a technologie ewoluują z dnia na dzień, kluczowe dla każdej firmy staje się...
Zakup mediów – czym tak właściwie jest i w jakiej branży się sprawdzi?

Zakup mediów – czym tak właściwie jest i w jakiej branży...

0
Z pojęciem zakup mediów styka się wielu reklamodawców. Czym jednak tak naprawdę jest zakup mediów i w jakiej branży sprawdzi się najlepiej? Dla osoby bez...

Przeczytaj również