Automatyzacja marketingu odgrywa coraz większą rolę w handlu elektronicznym i ma duży wpływ na sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami oraz zarządzają swoimi kampaniami marketingowymi. Obecnie istnieją już liczne narzędzia pozwalające na kompleksową obsługę klientów i utrzymywanie z nimi relacji. W jakim kierunku będą się rozwijać? Czego można spodziewać w przyszłości?
Jak zmieni się z biegiem czasu automatyzacja marketingu w sklepie internetowym?
Obecnie automatyzacja marketingu w sklepie internetowym jest szeroko wykorzystywana w celu podniesienia jakości obsługi klienta. Odpowiednie narzędzia zajmują się wykonywaniem mailingu, wspieraniem działań promocyjnych, obsługą zamówień oraz tworzeniem raportów i analiz, pokazujących skuteczność wdrożonej strategii. Wygoda obsługi gwarantowana jest przez stosowany system CRM.
Wydawać by się mogło, że nawet tak zaawansowany CRM jak edrone (https://edrone.me/pl/platforma/system-crm) ma już wszystko, co potrzebne do szczęścia, jednak zawsze może być lepiej. Nie można bowiem zapomnieć, że wciąż pojawiają się nowe technologie, dzięki którym automatyzacja marketingu może być jeszcze lepsza. Co może wspomóc ją w przyszłości?
Przede wszystkim stosowanie coraz bardziej zaawansowanej sztucznej inteligencji. Już w chwili obecnej używana jest ona do automatyzacji marketingu (przykłady jej zastosowań znajdziesz na stronie https://edrone.me/pl/platforma/automatyzacja-marketingu). Kolejne narzędzia, jakie pojawią się w przyszłości, będą opierać się na zaawansowanych analizach i technikach opartych na logice, co doprowadzi do automatyzacji decyzji i uproszczenia procesów w handlu elektronicznym.
Ponadto SI pomoże w skuteczniejszej integracji różnych kanałów sprzedaży, aby docierać do klientów na wszelkie możliwe sposoby przy lepszej personalizacji. Całość doprowadzi do zmian w obszarach takich, jak obsługa klienta, zarządzanie logistyką czy zaawansowana analiza przyjętych strategii.
edrone – system CRM gotowy na przyszłość
Jeśli prowadzisz sklep online i chcesz, aby cały czas się rozwijał, warto postawić na system CRM, który na bieżąco wdraża najnowsze, skuteczne narzędzia e-commerce. Takim systemem jest edrone, który oferuje między innymi zaawansowane narzędzia do automatyzacji marketingu. Powierzasz systemowi ogrom pracy, która byłaby czasochłonna i niekoniecznie dokładna – człowiek może popełnić błąd, jednakże sztuczna inteligencja się nie pomyli.
Zaletą edrone jest również to, że można zaimplementować to rozwiązanie w dowolnym momencie – system został opracowany tak, aby była możliwa jego łatwa integracja niezależnie od platformy, z której się korzysta. Dowiedz się więcej na temat na stronie https://edrone.me/pl/integracje.
Dzięki edrone automatyzacja marketingu w sklepie internetowym może już teraz wejść na wysoki poziom, a ten aspekt to nie wszystko, co ma do zaoferowania. Przeczytaj o możliwościach, jakie daje – przejdź na https://edrone.me/pl/wsparcie-i-uslugi. edrone może okazać się strzałem w dziesiątkę, jeśli zależy Ci na tym, aby Twój sklep bez przerwy pozyskiwał nowych klientów!